Ranking linii lotniczych
23 miejsce
SriLankan Airlines
4.35
SriLankan Airlines
Start głosowania: 01 lipca, 2013
Liczba głosujących pasażerów: 95
Oceniono kryterium: 3 450
Zgodność świadczonych usług z ceną biletu lotniczego
Czy skorzystasz z usług linii lotniczych jeszcze raz?
Punktualność lotów, ich zgodność z harmonogramem
Czy będziesz zalecać skorzystanie z usług linii lotniczych swoim kolegom?
Stan samolotu, jego nowoczesność
Jak szybko i wygodnie została dokonana odprawa?
Profesjonalizm personelu lotniska
Udział personelu lotniska w rozwiązywaniu konfliktów
Punktualność rozpoczęcia wejścia na pokład
Komfortowość transferu do samolotu
Jakość przelotu
Wyjście z pokładu, komfort podczas transferu do terminalu
Wygodność siedzeń, odległość między siedzeniami
Komfort cieplny wewnątrz kabiny pasażerskiej
Posiłki na pokładzie
Obecność gniazd elektrycznych, dostępu do internetu
Czystość kabiny
Czystość WC
Obecność poduszek, koców
Rozrywka na pokładzie
Wygłąd zewnętrzny
Życzliwość i uprzejmość w kontaktach z pasażerami
Poziom znajomości języków obcych
Pomoc pasażerom w trakcie pobytu na pokładzie
Możliwość dokonania odprawy online
Dbałość o komfort pasażerów z dziećmi
Rozrywka dla dzieci na pokładzie
Pomoc pasażerom niepełnosprawnym
Posiłki na pokładzie
Napoje na pokładzie
Pomoc okazywana pasażerom w przypadku opóźnienia / anulowania lotu
Stopień komfortu podczas rejestracji bagażu
Stopień komfortu podczas dopłaty za bagaż ponadnormowy
Transport bagażu w stanie nieuszkodzonym
W przypadku utraty bagażu – pomoc w jego poszukiwaniu
Szybkość odbioru bagażu
Podstawowe informacje
Podstawowe informacje
Kraj: | Sri Lanka |
Rok założenia: | 1979 |
Kod IATA: | UL |
Kod ICAO: | ALK |
Kod cyfrowy: | 603 |
Kontakty linii lotniczych
Oficjalny portal: | www.srilankan.com |
Adres: | |
Numer telefonu: | +94 (19) 733 55 55 |
Faks: | +94 (19) 733 51 22 |
E-mail: | [email protected] |
Flota lotnicza: Airbus A330-200, Airbus A320, Airbus A340-300
OPINIE O LINII LOTNICZEJ (1)
Justine P.
01 Marca, 2017
Mój lot 21.01 .17 liniami Sri Lanka z Colombo nie doszedł do skutku, ponieważ pani przy check-in na lotnisku stwierdziła, że w tej sekundzie wybiła godzina 18 ( wylot o 19) i odprawa została zamknięta, osoba przed nami została odprawiona, a pan obsługujący pasażerów przy sąsiednim stanowisku opuścił go 10 minut wcześniej. Obsłużono pasażera przed nami i stwierdzono, że na godzinę przed wylotem zamykane są odprawy i wykonano to co do sekundy !???? nie odprawiając nas - 2 osoby. To spowodowało, że nie odbył się także mój lot z Doha do Warszawy z opisanego powodu i do tego musiałam kupić drugi bilet po 320 EUR od osoby na drugi dzień na całej trasie Colombo-Doha-Warszawa. To pewnie nowy system podnoszenia dochodu dla firmy.
Byłam na lotnisku 3 godziny wcześniej. Przeszłam wszystkie kontrole bagażu. Na tablicy o odlotach nie było informacji na którym stanowisku odprawia Sri Lanka Airlines, tłumy pasażerów, kolejki na całej hali odpraw i brak informacji na lotnisku w Colombo, nawet obsługa kierowała do różnych numerów stanowisk. Nie polecam tych linii, bardzo dużo podróżuję, ale coś takiego nigdy jeszcze mi się nie przydarzyło. Czułam się zlekceważona przez obsługę tych linii.