Ranking linii lotniczych
19 miejsce
Aegean
4.39
Aegean
Start głosowania: 18 kwietnia, 2013
Liczba głosujących pasażerów: 1 335
Oceniono kryterium: 49 457
Zgodność świadczonych usług z ceną biletu lotniczego
Czy skorzystasz z usług linii lotniczych jeszcze raz?
Punktualność lotów, ich zgodność z harmonogramem
Czy będziesz zalecać skorzystanie z usług linii lotniczych swoim kolegom?
Stan samolotu, jego nowoczesność
Jak szybko i wygodnie została dokonana odprawa?
Profesjonalizm personelu lotniska
Udział personelu lotniska w rozwiązywaniu konfliktów
Punktualność rozpoczęcia wejścia na pokład
Komfortowość transferu do samolotu
Jakość przelotu
Wyjście z pokładu, komfort podczas transferu do terminalu
Wygodność siedzeń, odległość między siedzeniami
Komfort cieplny wewnątrz kabiny pasażerskiej
Posiłki na pokładzie
Obecność gniazd elektrycznych, dostępu do internetu
Czystość kabiny
Czystość WC
Obecność poduszek, koców
Rozrywka na pokładzie
Wygłąd zewnętrzny
Życzliwość i uprzejmość w kontaktach z pasażerami
Poziom znajomości języków obcych
Pomoc pasażerom w trakcie pobytu na pokładzie
Możliwość dokonania odprawy online
Dbałość o komfort pasażerów z dziećmi
Rozrywka dla dzieci na pokładzie
Pomoc pasażerom niepełnosprawnym
Posiłki na pokładzie
Napoje na pokładzie
Pomoc okazywana pasażerom w przypadku opóźnienia / anulowania lotu
Stopień komfortu podczas rejestracji bagażu
Stopień komfortu podczas dopłaty za bagaż ponadnormowy
Transport bagażu w stanie nieuszkodzonym
W przypadku utraty bagażu – pomoc w jego poszukiwaniu
Szybkość odbioru bagażu
Podstawowe informacje
Podstawowe informacje
Kraj: | Grecja |
Rok założenia: | 1987 |
Kod IATA: | A3 |
Kod ICAO: | AEE |
Kod cyfrowy: | 390 |
Kontakty linii lotniczych
Oficjalny portal: | www.aegeanair.com |
Adres: | |
Numer telefonu: | +30 (210) 62 61 700 |
Faks: | +30 (210) 62 61 900 |
E-mail: | [email protected] |
Flota lotnicza: Airbus A320, Airbus A321, Airbus A319
OPINIE O LINII LOTNICZEJ (9)
Zbigniew Kamienski
10 kwietnia, 2022
Smutne doświadczenie z Przewożnikiem odnośnie zwrotu należności za niewykorzystany lot w 2021 r. Pierwotnie zabukowałem się z żoną na 26.4.2020 r. Warszawa - Heraklion powrót 11.5.2020 ( Q4U2YI) . Covid spowodował, że lot nie mógł się odbyć i Linia zwróciła się do mnie z propozycją utrzymania rezerwacji na inny termin, w zamian uzyskania 10% bonusu . Dałem OK. Ponowne `fale` Covidu spowodowały, że ostatecznie zrezygnowałem z lotu prosząc o zwrot gotówki. I tu zaczęła się `Polka` - co innego sugerowała infolinia a co innego mailowa rzeczywistość. Przeciętny `śmiertenik` nie jest w stanie przebrnąć przez meandry procedur , nawet nie mogli mi pomóc doświadczeni Agenci biur podróży. No cóż `Grecka kolega` już tak ma. Dowiadywałem się w Lufhansie , jakie są u nich `procedury`. W odpowiedzi , dziwili się o sposobie realizacji podając mi proste zasady zwrotu w ich Firmie. Innymi słowy nie polecam Ageana. Zbigniew Kamieński+
Kasia Kowalska
07 września, 2019
Wieczne spóźnienia... ile można
Renata Pizanowska
28 czerwca, 2017
Jedne z lepszych linii lotniczych. W Polsce odprawa przebiega dość sprawnie,natomiast w Grecji jest straszne zamieszanie. Lot spokojny, podają posiłki, jedzenie i napoje, winko... W sumie jesteśmy zadowoleni. Ceny biletów na samolot były dość tanie.